Vanliga frågor

01
Hur mycket kostar frakten?
Standardfrakt: Vi debiterar 15 dollar
02
Kan jag påskynda min beställning?
Vi erbjuder för närvarande inte expressleverans eftersom alla våra produkter specialtillverkas efter varje köp. Vi undersöker sätt att utöka våra leveransalternativ för dig.
03
Erbjuder ni leverans till postboxadresser eller militära APO/FPO-adresser?
Ja, vi kan skicka försändelser till postboxar och militära APO/FPO-adresser. Beställningar som skickas till APO-adresser görs via DHL eller UPS och skickas sedan till USPS för slutlig leverans (via militärens postsystem). Försändelser till APO:er kan ta upp till 45 extra dagar innan de anländer. Tyvärr, när paketet väl har kommit in i militärens postsystem, upphör spårningen att uppdateras av militära säkerhetsskäl. Det innebär att vi inte längre har tillgång till din beställning och inte kan tillhandahålla spårningsinformation.
04
Kommer jag att debiteras moms?
Varor som skickas internationellt från USA skickas DDU (Delivered Duty Unpaid) och vi tar inte ut moms (Value Added Taxes). Alla skatter, avgifter och tullavgifter är mottagarens ansvar. Beroende på mottagarland kan ditt paket medföra lokala tull- eller momsavgifter. Vi rekommenderar att du kontaktar ditt lokala tullkontor för mer information om ditt lands tullpolicy. Varor som levereras från Storbritannien och EU debiteras med 20 % moms.
05
Meddelar ni oss när vår beställning skickas?
Ja! Ett e-postmeddelande med spårningsinformation skickas till dig när varan skickas till dig!
07
Var får jag spårningsinformation?
Ett e-postmeddelande med spårningsinformation skickas till dig så fort din produkt har skickats!
08
Har inte fått min beställning än, vad händer nu?
Kontrollera först spårningsinformationen och se om den levererades. Om det står levererat men aldrig mottagits, vänligen vänta några dagar till. Ibland levereras produkter sent av DHL eller skannas av misstag. Ring eller maila oss sedan angående var din beställning befinner sig!
09
Vilka betalningsmetoder accepterar ni?
Vi accepterar betalkort, Klarna och alla större kreditkort
10
Hur ser er beställningsprocess ut?
Beställningsprocessen är helt enkelt fyra snabba steg: 1. Välj dina favoritartiklar och lägg dem i varukorgen 2. Ange din fakturerings- och leveransinformation 3. Välj leveransmetod 4. Kassa
11
Vad ska jag göra om jag gjorde ett misstag i min beställning?
Kontakta oss omedelbart via telefon eller e-post så löser vårt team gärna alla dina frågor! E-post: support@fitnessthreads.co
12
Hur använder jag en kupongkod?
Ange din rabattkod i din varukorg! Rabattkodsfältet finns mellan dina listade varor och i kassan! Du kan också ange din rabattkod i kassan när du anger din betalningsinformation! (Observera att du måste klicka på Använd rabattkod innan du lägger till betalning)
13
Hur ändrar jag min beställning?
Mejla oss angående alla ändringar i en beställning!
14
Kan jag avbryta min beställning?
Vi kan endast behandla avbokningar för varor som inte har börjat produceras. Vänligen maila oss på support@fitnessthreads.co med dina orderuppgifter, så avbryter vi din beställning och ger full återbetalning. Vi kan inte avbryta beställningar när tryckprocessen har påbörjats.
15
Vad är statusen för min beställning?
Efter en lyckad beställning kan du få ett bekräftelsemejl. Du får också ett uppdateringsmejl när din beställning sätts i produktion. När din beställning har skickats skickar vi ett tredje mejl med din spårningsinformation. Den senaste informationen om din beställning finns alltid tillgänglig via kvittolänken som finns i vår e-postkorrespondens. Om du inte har fått statusuppdateringarna, kontrollera din skräppostmapp eller fliken Kampanjer ifall varan hamnade där. Ersättningar, byten och returer. Kontakta oss annars för mer information.
16
Vad är er returpolicy?
Se vår returpolicy. Min skjorta passar inte. Vad kan jag göra? Du kan byta klädesplagg, oanvända och otvättade, mot en annan storlek inom 30 dagar från leveransdatum. Vi accepterar endast byten av kläder mot en annan storlek, i samma stil och färg som ursprungligen beställdes. Kunder ansvarar för retur- och bytesfraktkostnader. Vi byter inte affischer, hattar, mobiltelefonskal eller andra produkter som inte är klädesplagg. Endast ett byte är tillåtet för varje beställd vara. Jag är missnöjd med min produkt. Vad kan jag göra? Vi strävar efter att förse dig med de absolut bästa produkterna och ersätter gärna din beställning av följande anledningar: Produkten är defekt. Utskriftskvaliteten är dålig. Produkten du fick skiljer sig från den produkt som ursprungligen representerades på vår webbplats. Vänligen maila oss på support@fitnessthreads.co med ett foto av produkten du fick tillsammans med detaljbilder som du vill inkludera. Vi kommer att använda denna information för att undersöka en ersättning och förhindra framtida fel. Vår kundtjänst kommer att granska ditt reklamationsärende. Om din reklamation godkänns kommer vi att förse dig med en ersättningsprodukt utan kostnad. För alla andra förfrågningar, vänligen maila oss på support@fitnessthreads.co - Vår kundtjänst kommer att granska din reklamation. Om din reklamation godkänns kommer vi att förse dig med en returadress. Kunderna ansvarar för retur- och bytesfraktkostnader. Det kan ta 3–5 arbetsdagar efter att vi mottagit din retur innan återbetalningen visas. Eventuella obehöriga returer, eller returer av varor som är tvättade, slitna eller skadade, kommer inte att vara berättigade till återbetalning eller ersättning, och varan kommer att förverkas.
17
Vad händer om min beställning är defekt, har fel storlek eller har fel produkt?
Skicka oss ett e-postmeddelande med bifogade foton så skickar vi en ersättningsprodukt inom 72 arbetstimmar!
18
Vad ska jag göra vid sena eller uteblivna återbetalningar?
Om du inte har fått någon återbetalning än, kontrollera först ditt bankkonto igen. Kontakta sedan ditt kreditkortsföretag, det kan ta lite tid innan din återbetalning officiellt bokförs. Kontakta sedan din bank. Det tar ofta en viss handläggningstid innan en återbetalning bokförs. Om du har gjort allt detta och fortfarande inte har fått din återbetalning, vänligen kontakta oss på support@fitnessthreads.co. Vem ansvarar för fraktkostnaden om jag byter eller returnerar en beställning. Du ansvarar för att betala dina egna fraktkostnader för att returnera din vara. Fraktkostnader återbetalas inte. Om du får en återbetalning kommer kostnaden för returfrakt att dras av från din återbetalning. Beroende på var du bor kan den tid det tar för din utbytta produkt att nå dig variera. Om du skickar en vara över $75 bör du överväga att använda en spårbar frakttjänst eller köpa en fraktförsäkring. Vi garanterar inte att vi kommer att få din returnerade vara.

Har du fortfarande frågor? Kontakta oss.

Kontakta